Pages

Celcom X2, JIMAT GILLER!

Post kali ni aku nak jadi ala-ala telco promoter la pulak. Dulu nak jadi promoter tak kesampaian sebab aku ni tak seberapa nak kacak. Hihihi... Ok serious, apa yang aku nak promote ni adalah telco Celcom dengan plan nya iaitu X2. Aku ni sebenarnya baru lagi guna plan ni. Dulu aku dah guna Celcom. But then bila plan Celcom dulu agak terabur dan Hotlink mula berjaya manarik minat aku, aku mula bertukar. Bertukar kepada apa? Ha... Bukan bertukar jadi Ultraman, tapi mestilah Hotlink. Hehe.. Agak lama aku guna Hotlink ni. Bertahun-tahun jugak lah. Sampai banyak kali diberi ganjaran kerana kesetiaan aku dengan mereka. Tapi masa tu tak setia pulak dengan gadis. Hohohoho... Joking!

Namun klimak cerita aku dengan Hotlink mula hadir. Hotlink pula mula membuat masalah dari pelbagai segi termasuk acap kali mengalami gangguan network coverage, serta ketidak imbangan bayaran kredit. Hati aku mula gelisah, tidak tenteram, bimbang, serta bingung untuk menguruskan perbelanjaan yang aku telah asingkan hanya untuk membeli topup.



Sampai satu ketika sedang aku asyik berborak dengan kawan aku, tiba-tiba dia cakap; "Pergh... memang jimat pakai Celcom plan baru ni". Aku pun tersentap. Jadi aku tanya kawan aku tu pasal Celcom. Bila aku fikir-fikir balik, memang jimat gila la kalau guna Celcom X2 ni. Tambahan pula masa ni aku memang tengah tension dengan Hotlink yang tak menentu. Jadi tak lama dari tu aku mula bertukar kepada Celcom X2. Sanggup tu aku berbincang dengan gadis aku untuk sama-sama tukar ke Celcom X2. Hahaha... Gambar kat atas perenggan ni menjelaskan kadar bayaran X2 berbanding telco yang lain. Selamat mengkaji :)

No comments:

Post a Comment