Pages

Ki-ki-ki-kiyomi, Ki-ki-ki-kiyomi!

Kikiki-kiyomi! Haha..Comel kan? :D

Baru-baru ni dunia telah digemparkan dengan satu virus hand-flow untuk satu lagu Korea dari penyanyi indie mereka iaitu; Hari, yang bertajuk "Gwiyomi/Kiyomi" (Entah mana satu yang betulnya pun aku tak tahu).

Hari, penyanyi asal lagu Kiyomi

Lagu ni aku first perasan masa ada 2,3 orang kawan dunia-maya aku tweet-tweet dan share link dalam Facebook. Untuk pertama kali tu memang aku ni jenis tak layan sangat sebab bagi aku mungkin setakat buat muka comel.

Last-last masa aku tengah melepak dengan housemate aku, tiba-tiba member aku sorang ni pasang video "Gwiyomi/Kiyomi" ni, dan aku yang terdengar tu macam pernah nampak (nampak dalam imajinasi telinga. hahaha) perkataan "Gwiyomi/Kiyomi" ni, aku terus mula buat research.

Kalau bab mengkaji ni aku memang suka. Dua website utama yang aku akan guna adalah; google dan youtube. Masa ni lah aku baru taw rupanya video tu sebenarnya bukan setakat memberikan mimik muka yang comel dan cantik, NAMUN, sebagai penggemar muzik, aku tertarik dengan irama lagu hasil ciptaan Hari ni. Memang catchy campur comel. Muzik dia sangat comel. Lirik dia pulak masa aku baca (yang dah di-translate-kan la), biasa-biasa je. Hurm.. Comel la juga. Dan sejak dari tu, lagu ni dah sibuk bermain dalam fikiran aku. Damn...

Tahniah Hari yang telah mencipta lagu yang begitu comel ini. :)

Video yang aku paling suka. Comel. Dia merupakan selebriti Thailand.
Yang pastinya dia memang perempuan. Aku dah kaji dah. Jangan risau.
HAHAHAHA

No comments:

Post a Comment