Pages

Di Sebalik Bola



Ujang merupakan satu majalah lawak yang terbaik yang pernah aku baca berbanding dengan majalah yang lain. kalau komik pulak, aku suka komik lawak seleb yang dibuat dibawah majalah Utopia tu.

dalam post ni aku bukan nak kongsi tentang kesukaan aku membawa lawak, tapi aku nak kongsi satu artikel yang agak best dibaca tentang bola dari majalah Ujang.

Diadaptasi dari majalah Ujang siri 396


Walaupun bola itu sering disepak, ditampar, ditendang, dipukul dan dibaling, tapi percayalah bola itu tidak akan sesekali membalas perbuatan korang.

Bola juga mampu membuatkan bini korang membuat muka seposen bila mana rancangan drama bersirinya digantikan dengan siaran langsung bola sepak

walaupun korang tak pernah duduk semeja dengan pemain bola dan bercerita hal peribadi diorang, tetapi korang tetap akan menyokong diorang macam dah kenal lapan belas tahun.

Ketika siaran bola sepak berlangsung, bukan sahaja pemain yang sibuk, bahkan pekerja-pekerja kedai mamak turut sibuk melayan karenah pelanggan.

No comments:

Post a Comment