Pages

Oh, Myspace-ku




Jumaat, jam 0830:

Apa yang telah membuatkan saya gelak di pagi yang indah ini:
Setelah beberapa tahun tidak aktif dalam dunia Myspace, hari ini, saya dengan sengajanya telah mencuba masuk ke dalam akaun Myspace saya. "Wow!" Itulah respon pertama saya kerana Myspace masih sayangkan saya dengan tidak membuang akaun saya walaupun telah bertahun tidak aktif.

Kemudian saya menyambung respon saya itu dengan satu suara yang lantang berbunyi "Hahahahahahahahaha" apabila mata saya terpaku melihat, dari beribu rakan Myspace saya, hanya seorang sahaja yang online pagi ini. Jika tidak, sudah tentu beratus orang yang online.

Tambahan pula, saya tidak berminat dengan perubahan ia sekarang. Walaupun Facebook telah mengubah sistem profil nya, saya mampu menyesuaikan diri dalam beberapa minit. Yang penting adalah tidak rumit, iaitu, simple...



Yang benar,
Eroul

No comments:

Post a Comment