Pages

Hot Ticket

Masa aku tengah lepak dengan kawan-kawan aku, memang seronok bila berborak kosong ni kan? iyalah, macam-macam topik kami boleh layan termasuk lah tentang sukan, ekonomi, sejarah, dan lain-lain. sorang buka topik je, yakin dan pasti berjuta ayat boleh dikeluarkan dalam borak-borak tu.

kalau ikut kiraan matematik tambahan kelas 4, boleh la nak dikira satu topik, yang lepak ada 5 orang, sorang satu bagi seribu ayat. tapi yang fail nye aku nak buat karangan seribu ayat tu, bila ada la pulak sorang kawan kami ni buka citer tentang Hotlink Hot Ticket Topup. siapa yang tak pernah cuba topup tu kan? memang rugi lah. hahaha.. aku pun pernah cuba.



memang masyuk nak layan mesej free beribu, buat call percuma pagi untuk jangka masa yang agak lama. tapi ape point kalau bagi orang yang single macam aku ni? tu yang aku rasa rugi kalau aku beli. aku cakap ni pun sebab aku pernah beli. perghhh... last-last aku bagi orang lain mesej/call guna phone aku siot... pemurah gila aku. haha.

No comments:

Post a Comment